Procedura reklamacyjna
Jak złożyć reklamację?
W celu złożenia reklamacji prosimy o poinformowaniu nas o tym fakcie mailowo na [email protected] pracownik skontaktuje się z Państwem w możliwie najkrótszym czasie od otrzymania zgłoszenia.
Ile jest czasu na zwrot towaru?
Zwroty nienaruszonego towaru przyjmujemy do 14 dni od momentu jego otrzymania.
Jak zwrócić całość bądź część zamówienia? (dotyczy jedynie towarów nienaruszonych)
W celu zwrócenia całego zamówienia lub jego części prosimy o uzupełnienie formularza odstąpienia od umowy. Podpisany formularz wraz z paragonem prosimy o dołączenie do zwracanej paczki.
Jak zwrócić paczkę za pomocą InPost - Szybkie Zwroty?
Aby skorzystać z usługi Szybkie Zwroty InPost, postępuj kolejno:
- wejdź na stronę szybkiezwroty.pl,
- z listy sklepów wybierz sklep SideQuest,
- wypełnij formularz,
- poczekaj na potwierdzenie e-mail*,
- odbierz kod nadania e-mail/SMS,
- nadaj przesyłkę w Paczkomacie,
- jak tylko paczka dotrze do nas, skontaktujemy się z Tobą.
*Usługa nie jest darmowa.